t

Pàgines

dilluns, 11 d’agost del 2014

Troba la TEVA felicitat

Últimament he estat pensant molt en això de la "felicitat". Realment ens capfiquem en trobar la "fórmula" que ens proporcionarà una felicitat eterna, però sento dir-vos, amics meus, que no existeix. De fet, la felicitat no és una meta, sinó un camí. 

Una de les coses de les quals me adonat ha estat de que la gent només és feliç si hi ha algú darrere  d'aquesta felicitat. És a dir, que la felicitat d'una persona depèn directament de la de l'altra. No és una manera "sana" de viure, us ho asseguro. 

Si la teva felicitat es basa en el que algú fa, aleshores no controles en absolut la teva vida! I això si que és inacceptable. TU i només tu ets l'amo de la teva vida. TU i només tu et coneixes millor que ningú. Si TU no t'estimes ni et valores, com podria fer-ho algú altre? 

Seria meravellós aixecar-se al matí i pensar: "Avui serà un dia collonut? Doncs sí, i faré el possible per ser feliç", sense permetre que ningú t'ho espatlli, perquè ningú pot tindre el privilegi de controlar una cosa tan preuada com la teva felicitat. Així que comença a estimar-te! 

Crec que mai havia escrit tantes vegades la paraula "tu", però per aquesta entrada era realment necessari. 

Ara és el vostre torn. Si voleu podeu deixar-me als comentaris allò que més feliços us fa a la vida. 

Fins aviat! 

2 comentaris:

  1. Tenir gent com tu al meu costat em fa feliç♥ MHpower

    ResponElimina
  2. Pues jo no sóc MH però també em fa feliç parlar en tu a les 3 de la matinada quan no puc dormir i estic rallada !!
    PD: soy tu admirador secretooo

    ResponElimina