t

Pàgines

dimecres, 23 de febrer del 2011

Actualitzacions proximament

Ei! Ja se que fa molt de temps que no actualitzo el blog, ho sento. Estic buscant informació, fotos, etc, dels meus viatges, per poder fer millor i més útil el blog.
Proximament, actualitzo!!
Us deixo una fotografía bonica que he trobat per internet.
Adéu!

dilluns, 7 de febrer del 2011

Segon viatge (que recordi)

Hola de nou!
En aquesta entrada, parlaré sobre el ''viatge d'estiu'' que vaig realitzar l'any 2004.
Si, ja se que m'he deixat molts anys pel mig, però es que, literalment, els hi he perdut la pista. No trobo fotos, ni res.
De moment, us parlaré de un dels viatges més calorosos que vaig der: Canaries.
Canaries es troba al sud molt sud d'España. És una de les dues capitals de Les Palmes de Gran Canaria (l'altre capital és Santa Cruz de Tenerife). Lloc ideal per relajar-se, sobretot a l'estiu. El seu clima subtropical oceànic, amb temperatures mitigades tot l'any a causa del mar i a l'estiu pels vents alisis.
Recomano aquest lloc per anar-hi en família, per descomptat. Per la nit tot és autèntica diversió. Si, hi ha molta gent gran, però també és un bon lloc per la juventud, hi ha discoteques i molts ''Pitch and Pach'', que se'ls diuen, que són llocs on es juga a ''mini golf''.
Sobretot, recomano la platja, i les seves cales. Si de veritat voleu gaudir bé de Canaries, agafeu un ''ferri'' i borejeu la illa, i pel camí trobareu numeroses cales que semblen de postal.
Ens veiem en el pròxim viatge d'estiu!

divendres, 21 de gener del 2011

Primer viatge

Curiosament, el meu primer viatge de tota la vida, va ser a Prades. El meu primer viatge d'estiu.
Perquè? Doncs perquè tenia una pulmonia de cavall, i no hi havia manera de curar-la, i quin millor lloc per fer-ho que a Prades.
Prades és un poble d'alta muntanya del Baix Camp, província de Tarragona. Anomenada també ''La vila vermella'', pel seu terreny vermell que la caracteritza.

És un lloc ideal per ananr-hi en familia, els nens s'ho pasen bé i els pares també. S'hi respira un ambient tranquil i ''de poble''.

dimarts, 11 de gener del 2011

Nou blog

Hola!
Em dic Maria, i aquest és el meu primer blog.
En aquest blog, explicaré els viatges que he realitzat aquests últims 13 anys.
N'he fet molts i variats, Espero que us interresi el meu blog.

Adeu!